Zodpovedné podnikanie a udržateľnosť
Ak chcú firmy uspieť na trhu 21. storočia, udržateľnosť a spoločenská zodpovednosť musia stáť v jadre ich biznis modelu.
Dnes sa všetky podniky a celá spoločnosť spoliehajú na technologické inovácie. Digitálny sektor však vyprodukuje 4 % z globálnych emisií CO2 za rok a v najbližšej dekáde toto číslo stúpne, podľa prognóz, na 7 %. Preto je dôležité, aby sa spoločnosti snažili tento podiel znižovať pri nákupe zodpovedných produktov, pri hľadaní ich lepšieho využitia a pri prispôsobovaní využitia. Tieto inovácie sú plnohodnotnými projektmi, ktoré si zo strany spoločností vyžadujú serióznu prácu.
Vo firmách sa tejto téme budú musieť venovať CSR manažéri, manažéri IT domén, nákupcovia či office manažéri.
Táto stránka využíva súbory cookies.
Niektoré z týchto súborov sú potrebné, zatiaľ čo ostatné nám pomáhajú analyzovať ako používate stránku pre lepšiu a efektívnejšiu odozvu na vaše očakávania.
Pre viac informácií o využívaní súborov cookies navštívte Zásady ochrany osobných údajov.
Táto stránka nemôže správne fungovať bez týchto súborov cookies.
Analytické súbory cookies nám pomáhajú vylepšovať naše webové stránky zhromažďovaním informácií o ich používaní.
Marketingové súbory cookies využívame pre poskytnutie relevantnejšieho obsahu našich kampaní.