Outsourcing miezd & HR

Od spracovania miezd a administratívy až po riešenie neustále sa meniacej pracovno-právnej legislatívy, spoľahlivý outsourcing môže zefektívniť mzdovú agendu, znížiť vaše výdavky a zmierniť tlak na vás a vaše podnikanie.

Naši experti majú široký prehľad o problematike spojenej so mzdovou agendou a zároveň sa úzko špecializujú na určitú oblasť. Vďaka svojmu nadhľadu sú schopní posúdiť fungovanie nastavenia procesov v spoločnosti a navrhnúť jednoduché a vhodné riešenie.

Vďaka rozsiahlym praktickým skúsenostiam našich odborníkov a zázemiu nadnárodnej siete spoločnosti Mazars sme schopní riešiť jednotlivé otázky z pohľadu miestnej úpravy i z medzinárodného pohľadu. Naše znalosti tiež pokrývajú medzinárodnú problematiku daňových fiškálnych aspektov v oblasti medzinárodného prenájmu pracovných síl.

Vďaka nášmu plne integrovanému mzdovému systému dokážeme jednoducho a efektívne zvládnuť vedenie celého procesu od vyplnenia mesačných výkazov práce (timesheet) vašich zamestnancov až po vystavenie ich výplatných pások.

Kompletné spracovanie vstupných dát v dohodnutom formáte

  • Spracovanie vstupných dát v dohodnutom formáte
  • Prihlásenie a odhlásenie zamestnancov z a do inštitúcií
  • Výstupné doklady pre vystúpených zamestnancov
  • Mesačné výkazy do Sociálnej a zdravotných poisťovní, mesačné prehľady na daňový úrad
  • Spracovanie PN, prerušení a absencií
  • Elektronická komunikácia s inštitúciami
  • Doprihlasovanie DOBŠ, výnimky
  • Ročné zúčtovanie dane
  • Ročné výkazy
  • Súčinnosť s exekučnými úradmi
  • Príprava platobných príkazov
  • Sprocesovanie platieb miezd, odvodov a daní
  • Výstupy podľa požiadaviek klienta v dohodnutom termíne
  • Štatistiky pre potreby štátnych orgánov
  • Vedenie, aktualizácia a uskladnenie osobných zložiek zamestnancov

Prenos a spracovávanie dát v personálnej a mzdovej agende

  • Analýza stavu procesu zberu dát – následne nastavenie
  • Analýza stavu prenosu dát k externému dodávateľovi – následne nastavenie
  • Nastavenie dátového prenosu priamo na SQL databázu Mazars v plne automatickom režime 
  • Nastavenie kalendára pravidelne opakujúcich sa aktivít na celý kalendárny rok
  • Nastavenie e-payroll systému zberu dát

HR Služby

  • Elektronický archív osobných zložiek zamestnancov a výstupov zo spracovania miezd
  • Výroba zmlúv, ukončení, dodatkov a príprava na podpis
  • Analýza čerpaných dovoleniek, PN, lekárov
  • Nastavenie/konzultácia dochádzkového systému
  • Pozvánka na business breakfast – krátke prezentácie/školenia v úzkom kruhu s právnymi a mzdovými špecialistami
  • Sledovanie legislatívnych zmien
  • Poradenstvo

Naše služby tiež pokrývajú problematiku týkajúcu sa zamestnávania zahraničných zamestnancov.