Podávanie vonkajších sťažností

Snažíme sa, aby všetko fungovalo tak, ako má. Ak ste napriek tomu nespokojný, môžete sa s nami podeliť o svoje pripomienky vyplnením nasledujúceho formulára. Skontaktujeme sa s Vami a spoločne nájdeme riešenie.

Vedenie záznamov

Centrálna evidencia všetkých sťažností bude vedená vedúcim útvaru pre kontrolu dodržiavania legislatívy skupiny Mazars, ktorý môže podávať hlásenia subjektom s výkonnou právomocou a nezávislým subjektom firmy bez výkonnej právomoci.

Všetky poskytnuté osobné údaje sa uchovávajú iba po dobu nevyhnutnú pre vyriešenie podaných sťažností.

Mazars využíva všetky vhodné bezpečnostné opatrenia na zabezpečenie ochrany informácií zhromaždených v rámci podávania vonkajších sťažností v súlade s týmito zásadami ochrany osobných údajov a inými príslušnými predpismi.

Právo na prístup a úpravu

V súlade s platnými predpismi na ochranu osobných údajov máte právo na prístup, odmietnutie a opravu údajov, ktoré sa Vás týkajú, môžete požiadať o ich úpravu alebo vymazanie v prípade, ak sú nesprávne, neúplné alebo neaktuálne. Pre uplatnenie tohto práva použite, prosím, nižšie uvedený Externý kontaktný formulár.

Formulár na podanie vonkajšej sťažnosti